Miben lehetünk segítségére? Vegye fel velünk a kapcsolatot! Minden megkeresésre 2 munkanapon belül válaszolunk.

Kapcsolatfelvétel a klubvendégekkel

Sok vendégednek annyira hiányzott a fitneszklub, mint amennyire önnek hiányoztak a vendégei. Annak érdekében, hogy visszaszerezze a lelkesedésüket, bizalmukat, különböző lehetőségeket kell találni arra, hogy kapcsolatba lépjen velük, hogy kifejezhesse, milyen örömmel várja őket vissza. Arról is biztosítani kell őket, hogy az összes biztonsági előírást, javaslatot betartja, betartatja.  Alapvető fontosságú, hogy megnyugtassa őket, visszamerjenek térni.

Érezheti a feszültséget: az extrém gazdasági nehézségekkel küzdő időszakban az értékesítés generálása egyáltalán nem könnyű! Ez a feszültség nagyon valóságos, különösen az újabb vállalkozások vagy kisebb vállalkozások esetében, amelyeknek esetleg nem állnak rendelkezésükre források a csökkentett cash flow hosszú ideig tartó túléléséhez.

Kulcs a kommunikáció

Fontos megérteni, hogy különféle típusú vendégei vannak, különféle elvárásokkal és viselkedéssel, ezért megfelelően kell kommunikálniuk velük. A következő kategóriákba oszthatjuk őket:

Optimisták: “minden változatlan lesz.”

Ők azt remélik, hogy visszatérnek a megszokott helyzethez, minden visszaáll, úgy ahogy régen volt. Lehet, hogy az optimisták nem fogják követni az új szabályokat.

Pesszimisták: “semmi sem lesz olyan, mint régen.”

Valószínűleg hosszabb ideig tart, míg visszatérnek az edzőterembe. A pesszimisták csak akkor térnek vissza, ha biztonságban érzik magukat.

Realisták: “minden más lesz.”

Szkeptikusak és vágyakoznak információra. Csalódni fognak a szabálysértők viselkedésén és a betartatás hiánya miatt is. A realisták követni fogják a szabályokat.

 

 

 

AZ E-BOOK LETÖLTÉSE

Ez az e-könyv gyakorlati tippeket és trükköket tartalmaz, amelyek támogatják a fitnesz létesítmény sikeres újbóli megnyitását. Itt az ideje a jelenlegi stratégia és az irányváltás átgondolására. Egy dolog biztos, létezik egy „új normál”, aminek meg kell felelni. Ragadja meg ezt a lehetőséget, formálja vállalkozását és megtalálja az új utat. Szektorunk jövője nem lesz fekete vagy fehér, a szürke színe attól függ, hogy melyik országban vagy, és milyen szegmensben működik. De egy dolog biztos; már semmi nem lesz a megszokott.

Töltse le:

Hogyan erősíthető a kapcsolat?

A megfelelő ügyfélközpontú hozzáállás révén erősítheti a kapcsolatot vendégeivel, hogy hosszú távú vevőkört szerezzen. Még akkor is, ha a társadalmi távolodás minimalizálja a személyes interakciót.

Tudassa vendégeivel, hogy megérti a körülményeiket, és nem csak a profit érdekeli, ebben a nehéz időszakban. Ügyeljen arra, hogy mindig azt érezzék, hogy törődik velük. Ne felejtsen el arra összpontosítani, hogy az egészség a lényeg. Erről szól az egész.

Valószínűleg már tájékoztatta tagjait a közösségi médián és / vagy e-mailen keresztül az újranyitás előtt megtett intézkedésekről. Ügyeljen arra, hogy üzeneteit röviden és lényegre törően közvetítse, soha ne fogja bő lére. Végül a vendégek értékelni fogják, hogy milyen értéket teremt nekik. Emelje ki azokat az okokat, amelyek miatt elsősorban az ön edzőteremének tagjává váltak. Emlékeztesse őket a lehetőségekre és az előnyökre.

Hogyan kell kommunikálni az újbóli megnyitást?

  • Legyen hatékony és tömör: manapság az emberek sok Covid-19-el kapcsolatos üzenetet kapnak. Ügyeljen arra, hogy értelmes üzenetekkel kommunikáljon.
  • Emelje ki a lehetséges változásokat: a bizonytalan helyzetben a vendégeknek meg kell értenie, hogy több változás is történhet, amikor a társadalmi elvárások alkalmazkodnak a világjárvány aktualitásaihoz. „Addig teszünk így, amíg másképp nem mondják”.
  • Legyen gyors: legyen egyértelmű a kommunikáció és ügyeljen arra, hogy naprakészen tájékoztassa a vendégeit. Ne érje őket meglepetésként az olyan új változás, amelyre nem számítanak.
  • Személyes kommunikáció: nem ugyanazt az üzenetet szükséges kommunikálni egy olyan vendégnek, aki hetente négyszer jön, és egy olyannal, aki az utóbbi időben egyáltalán nem járt az edzőteremben.

Ne feledje: együtt vagyunk ebben érdekeltek. Ön, a vendégei, az alkalmazottai, az üzemeltető és a tulajdonosok!