Miben lehetünk segítségére? Vegye fel velünk a kapcsolatot! Minden megkeresésre 2 munkanapon belül válaszolunk.

Készítse fel csapatát is az úranyitásra

Az alkalmazottai valószínűleg egy ideje kiestek a munkából, ezért gondolni kell arra is, hogy mit tegyen azért, hogy motiváltak legyenek újra, a mindennapos munkára?

Lehetséges, hogy ők is aggódnak az egészségükért és a biztonsági előírások miatt – pont, úgy mint a vendégek. Mivel ők a képviselői az edzőtermének, létfontosságú, hogy nyugodtak, és magabiztosak legyenek és megértsék a szabályokat és korlátozásokat, hogy be lehessen tartani azokat.

Edzés és Fejlesztés

Ha a klubja még nem nyithat ki, vagy nem tud visszahívni egy teljes személyzetnyi alkalmazottat, biztosítson nekik valamit, ami miatt hasznosnak érezhetik magukat. Nehéz időszak ez nekik is, de át lehet alakítani ezt egy fejlődési és tanulási szakasszá. Nézzen utána lehetséges egyéni fejlesztő tréningeknek, segítsen nekik automatizálni, hogy mi az elvárt viselkedés az új higiéniás szabályok miatt, és engedje, hogy képezhesség magukat, ami alapesetben túl sok időt emésztene fel.

Létrehozhat  új digitális menedzsmentrendszert vagy technikai megoldást adhat hosszú távon is az online órák tartásához, létre hozhat webinárokat vagy e-learning lehetőségeket, hogy az alkalmazottjai fel legyenek készülve az új igényekre. A bezárás alatt a csapata megtanult együtt dolgozni távolról is, és ennek eredményeként szorosabbá vált köztük a kapcsolat. Még talán “közelebb” is kerülhettek egymáshoz, hiszen mindenki „áldozata” a fennálló körülményeknek. Értékelje ezt a fejlődést és “virágoztassa” a lehetőséget.

https://lifefitness.co.uk/halo/free

Önbecsülés

Biztosítsa, hogy magabiztos a csapata munkába való visszatérés után. Hogy érzik magukat? Mit tesz, hogy felpörgesse őket megint? Talán készítsen egy kvízt a vírusról, hogy tesztelje tudásukat. Már megszervezte az online oktatásokat? Tartották a kapcsolatot a vendégeikkel? Ha nem, érdemes lenne kiépítenie ezeket a csatornákat, hogy csökkentse a kommunikáció béli szakadékot.  Ráadásul egy “biztonságos” köztes megoldás a csapata önbizalmának visszaépítésére az lenne, ha újra kommunikálnának a vendégeikkel. Miért ne lehetne kettő az egyben?

Vendégekkel való interakció

A csapatát megfelelően fel kell készíteni, hogy keressék meg és megfelelően tájékoztassák a vendégeket. Miután mindent elküldött e-mailen, tűzzön ki egy időpontot egy online meetinghez (video chat) mihamarabb. Ez után, hívja őket be az edzőterembe, ha már ez megengedett, és beszélje át velük a szabályokat lépésenként.

A higiénia elengedhetetlen – ez azt jelenti, hogy nincs kézfogás (de kitalálhatnak saját köszönést), extrém szigorú tisztítási szabályok és felügyelt viselkedésmód a vendégek és ott dolgozók részéről.

 

Szeretne praktikus tanácsokról és tippekről informálódni az edzőterem újranyitásához? Kísérje figyelemmel az új, ingyenes e-book-unkat.

AZ E-BOOK LETÖLTÉSE

Ez az e-könyv gyakorlati tippeket és trükköket tartalmaz, amelyek támogatják a fitnesz létesítmény sikeres újbóli megnyitását. Itt az ideje a jelenlegi stratégia és az irányváltás átgondolására. Egy dolog biztos, létezik egy „új normál”, aminek meg kell felelni. Ragadja meg ezt a lehetőséget, formálja vállalkozását és megtalálja az új utat. Szektorunk jövője nem lesz fekete vagy fehér, a szürke színe attól függ, hogy melyik országban vagy, és milyen szegmensben működik. De egy dolog biztos; már semmi nem lesz a megszokott.

Töltse le: